Friday, September 21, 2012

Nitade Jeans Shorts

Pictures of Nitade Jeans Shorts

Snättringe Fastighetsägareförenings Styrelse Och ...
Avklippta till shorts.

Medina - Sann Romans (Officiel Video)










Låt text och Info scrolla ner

Rösta gärna på oss i Metro on stage om ni gillar låten klicka på länken här
http://onstage.metro.se/artist/medina

Text och Musik : Medina

Regi - Blakklight Pictures & Medina
Director/Foto - Lavin Eskandar
Redigering/Effekter - Karim Classy
Creative Director - Shwan Nazar
Executive Producenter - Saman Nazar, Leith Eskandar, Sami Rekik & Ali Jammali
Manus - Blakklight Pictures

Här ser ni mer av tvillingarna på deras blogg. http://wanita.blogg.no/

Info:
Förra året släppte vi Mixtapet Haffla Music Vol. 2 som mottogs med jubel från vår publik. Och bland dessa låtar fanns det en som fångade lyssnarnas uppmärksamhet mer än dom andra,
Sann Romans !
Låten blev en jätte succé och vart vi än uppträdde skrek publiken efter den och i nästan varje stad så sjung publiken med i Texten.
Med över sammanlagt 500.000 klicks på youtube bestämde vi oss för att överraska våran publik. Vi gjorde en ny mix, la till en extra del och spelade in videon
till den i Dubai, och inte nog med det, den finns även med på vårat nya Album-HAYAT som släpps nu den 25 Maj -12 !
Så vi hoppas verkligen att ni tycker om den för det gör vi.

Lyrics:

oh nano heyna yehi yeeh

Refr:

Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna den där viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast inatt

Efter refr:

Ja jag är fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee


Sam-E Vers:

Blickar möttes vi fick kontakt
mitt bland alla människor en sommarnatt
de va nånting där som drog i mig
ett smile några ord och jag dog för dig

vi prata i timmar om allt
vi tog ett natt dopp även fast de va kallt
stranden va tom så vi la oss ett tag
drack några glas o såg natten bli dag

på väg upp så blir solen orange
o våra hjärtslag hamna i trans
innan vi landa så tog hon min hand
gav mig en kyss o ba log och försvann

Refr:

Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna den där viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast inatt

Efter refr:

Ja jag är fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee


Alibrorsh vers:

Som en het napa kväll
vill man ta tiden och choppa den
swedish house mafia 1
låt till, danca sen till sent,

man handskas jämt med
att handskas med ett ändlöst led
av kjolar som blottar det vackraste en man vet
(en man vet yee)

och i detta led, finns hon, henne du
ängla brud som kör en akut in i trans
man fångas av doften
blickar och dans. det e sann romans

Refr:

Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna den där viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast inatt

Efter refr:

Ja jag är fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee

Stick:

Vi sågs och vi föll för varann
känslorna brann du försvann till ditt land
nu är du ett minne blott en kärleks romans
kanske vi möts igen någon annanstans
heyna yehi yeeh

Refr:

Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna den där viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast inatt

Efter refr:

Ja jag är fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee
fast inatt yee


Personlig service ger nöjda kunder Patent på nitade byxor En del av myten är sann. jeans.Fram till 1908 var det bara Levi Strauss & Co som fick tillverka jeans ... Read More

Photos of Nitade Jeans Shorts


Grabbräckena blev nitade, vindrodrets vattenroder blev kapat, inpassat och nitat, garderobens bottenplatta monterad och i fören sitter 2 st skinande Shorts och T-shirt i stekande värme på dagen och stickad mössa på kvällen och morgonen. ... Retrieve Doc

No comments:

Post a Comment